Klantenservice
Mijn account
Wat zijn de voordelen van een account?
Door een persoonlijk account aan te maken ben je aangesloten bij de
PurmerendWinkelstad.nl Community! Dit brengt de volgende voordelen met zich mee:
1. Je krijgt toegang tot de aangesloten lokale winkels. Ontdek het aanbod en shop
lokaal.
2. Je kunt jouw bestelgeschiedenis inzien en jouw bestelling volgen. Zo weet je precies
wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.
3. Als member ontvang je persoonlijke kortingen en aanbiedingen.
Hoe maak ik een account aan?
Wat leuk dat je PurmerendWinkelstad.nl member wilt worden! Je kunt je registreren met je
persoonlijke e-mailadres. Klik hier om je te registreren.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie Klantservice?
- Voor vragen of klachten over onze service, producten of jouw bestelling kun je contact opnemen met onze Klantenservice door ons contactformulier in te vullen. Zij zullen je zo snel mogelijk per mail beantwoorden.
Daarnaast kun je ook telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt ons bereiken op 088 – 5387029.
Openingstijden telefoon
Maandag – vrijdag: 09.00 – 17.00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten
Ik heb problemen om in te loggen op mijn account / ik ben mijn wachtwoord vergeten
Zorg er alsjeblieft voor dat je het bij PurmerendWinkelstad.nl geregistreerde e-mailadres gebruikt.
Als je jouw wachtwoord bent vergeten, klik dan op deze link. Vul je e-mailadres in om een e-mail te ontvangen met een link om je wachtwoord te resetten.
Als je hierna nog steeds niet kunt inloggen neem dan contact op met onze Klantenservice en geef ons zoveel mogelijk informatie over het probleem en wat je tot nu toe zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Zij helpen je graag verder.
Helaas is het vanuit de AVG wetgeving niet mogelijk om het wachtwoord voor jou aan te passen.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kunt jouw e-mailadres eenvoudig wijzigen door in te loggen op jouw account.
Ga naar ‘Mijn Account’ en klik op ‘Accountgegevens’. Hier zie je verschillende opties waaronder het wijzigen van jouw e-mailadres. Hier kun je het nieuwe e-mailadres invullen en vervolgens op ‘Wijzigingen opslaan’ klikken.
Helaas is het vanuit de AVG wetgeving niet mogelijk om door ons een wijziging in jouw e-mailadres aan te brengen. Lukt het wijzigen van jouw e-mailadres niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling bij PurmerendWinkelstad.nl?
Bestellingen kunnen geplaatst worden via onze website. Het is niet mogelijk om een bestelling telefonisch af te ronden.
Hieronder vind je een stap voor stap handleiding voor het plaatsen van een bestelling.
- Maak eenvoudig een member account.
- Bekijk ons aanbod van diverse lokale winkels.
- Product toevoegen aan je winkelwagen.
- Heb je alles wat je nodig hebt, ben je niets vergeten?
- Geef aan of je de bestelling zelf komt afhalen.
- Selecteer jouw betaalmethode.
Ik heb geen bevestigingsmail gehad na het plaatsen van mijn bestelling. Wat nu?
Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst via PurmerendWinkelstad.nl. Er kunnen een aantal redenen zijn waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:
- Het kan zijn dat de bevestigingsmail in jouw spam inbox terecht is gekomen.
- Er zit een fout in jouw e-mailadres. Dit kun je controleren in jouw bestelling overzicht in jouw account.
- Er is een technisch probleem opgetreden waardoor de bevestigingsmail niet is verzonden vanuit ons.
Om te controleren of de bestelling is geplaatst kun je jouw bankafschrift bekijken van de door jou gebruikte betaalmethode. Het ordernummer zal in de omschrijving te zien zijn. Als dit het geval is, staat je bestelling ook in het ‘Bestellingen‘ overzicht bij jouw account. Het kan even duren voordat jouw bestelling zichtbaar is in jouw account.
Als geen van bovenstaande situaties passend is bij jouw situatie en je toch graag een overzicht van jouw bestelling wilt ontvangen of is jouw bestelling helaas niet binnen de afgesproken termijn geleverd? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice via ons
Hoe kan ik contact opnemen met jullie Klantservice?
- Voor vragen of klachten over onze service, producten of jouw bestelling kun je contact opnemen met onze Klantenservice door ons contactformulier in te vullen. Zij zullen je zo snel mogelijk per mail beantwoorden.
Daarnaast kun je ook telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt ons bereiken op 088 – 5387029.
Openingstijden telefoon
Maandag – vrijdag: 09.00 – 17.00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten
Ik heb problemen om in te loggen op mijn account / ik ben mijn wachtwoord vergeten
Zorg er alsjeblieft voor dat je het bij PurmerendWinkelstad.nl geregistreerde e-mailadres gebruikt.
Als je jouw wachtwoord bent vergeten, klik dan op deze link. Vul je e-mailadres in om een e-mail te ontvangen met een link om je wachtwoord te resetten.
Als je hierna nog steeds niet kunt inloggen neem dan contact op met onze Klantenservice en geef ons zoveel mogelijk informatie over het probleem en wat je tot nu toe zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Zij helpen je graag verder.
Helaas is het vanuit de AVG wetgeving niet mogelijk om het wachtwoord voor jou aan te passen.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kunt jouw e-mailadres eenvoudig wijzigen door in te loggen op jouw account.
Ga naar ‘Mijn Account’ en klik op ‘Accountgegevens’. Hier zie je verschillende opties waaronder het wijzigen van jouw e-mailadres. Hier kun je het nieuwe e-mailadres invullen en vervolgens op ‘Wijzigingen opslaan’ klikken.
Helaas is het vanuit de AVG wetgeving niet mogelijk om door ons een wijziging in jouw e-mailadres aan te brengen. Lukt het wijzigen van jouw e-mailadres niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Verzenden
Voor meer informatie over ‘Verzenden’ klik hier.
Retourneren
Voor meer informatie over ‘Retourneren’ klik hier.
Veelgestelde vragen
Voor een antwoord op de meest gestelde vragen klik hier.